+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Paříž Recenzie

Hodnotenie hotela

84%
Veľmi dobré

podľa 240 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    86%
  • Vybavenie

    84%
  • Komfort

    78%
  • Pomer cena/kvalita

    83%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Miroslav

jednotlivec, 12.5.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
85 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Roman

starší pár, 12.5.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 28.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Vse bylo v poradku, jen bohuzel jsme museli odejit brzy rano, chytit spoj na Slovensko a bylo prekvapenim ze nikdo nebyl na recepci, kdyz by se cokoliv stalo tak bychom nemeli ani komu se dovolat, zkouseli jsme telefony a nic, chapu bylo 6 rano, ale jen bych ocekavala nocni recepcni ci hlidace komu predat klice nebo informaci jak se dostat ze zamceneho hotelu, nakonec jsme na to prisli, ale musim priznat ze nam to trvalo, netusili jsme ze druhy klic byl od vchodu do hotelu a ze dvere z druhe strany nejdou odemknout, ale pokud by byl clovek sam a odemknul si, netusim jak by pak mohl se stihnout vratit a kde zanechat klice, jen malinka rada pro priste. Jinak pobyt a vse na jednicku, dekujeme

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

rodina s malými deťmi, 16.9.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 26.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
recepce hotel Paříž

Miloslav

starší pár, 19.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Čistota

  • Dosti hlučná klimatizace, která si žila svým životem, a regulovat se moc nedala. Velmi, ale velmi hlučné odsávání v koupelně. Dokonce tak hlučná, že když běžela v sousedním pokoji, tak tom připadalo že běží u nás.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 19.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Přístup pána na recepci,velká pochvala za ochotu,......

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,
děkujeme Vám za milé a kladné hodnocení.Budeme se těšit, pokud nás opět navštívíte.
Recepce Hotelu Paříž.

Ján

rodina so staršími deťmi, 9.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Lóránt

starší pár, 5.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Spokojenost, mohu vřele doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaši milou kladnou recenzi,velice si hodnocení vážíme.
Budeme rádi,pokud nás zase někdy v budoucnu navštívíte.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu Paříž.

Karin Rozsypalová

jednotlivec, 4.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Celkově jsme byly spokojeni..:) .Máme velmi rádi čistotu a na pokoji bylo opravdu super čisto.:)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,
velmi děkujeme a moc si vážíme Vašeho kladného hodnocení.
Budeme velice rádi, pokud nás znovu navštívite.
Pěkný den přeje recepce Hotel Paříž Jičín.

Jana

starší pár, 20.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Vynikající kuchyň. Ochota personálu.

  • Trochu tvrdé matrace v postelích.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Stanislava

skupina priateľov, 27.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • vstřícnost personálu v recepci ve věci domluvy ohledně ceny pokoje, která byla původně objednaná

  • záchody v přízemí u východu do zahrady nebyli uklizené, nebylo vidět, že by je někdo večer nebo brzy ráno uklízel

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si jej vážíme. V reakci na Váš záporný komentář bychom rádi uvedli skutečnost, že toalety se uklízí ráno mezi 8 a 9 hodinou podle určeného harmonogramu. Tyto toalety jsou určené pro zákazníky restaurace která otevírá v 10:00, proto úklid probíhá později.
V případě ceny pokoje jsme byli nuceni nabídnout, Vám jakožto zákazníkovi, pokoj vyšší kategorie z důvodů momentální nedostupnosti původně objednaného standardu za stejnou cenu. Proto Vám byla původně účtována cena za pokoj kategorie superior a posléze rozdílná částka vrácena. Za toto pochybení se ještě jednou omlouváme a věříme, že nakonec vše proběhlo k Vaší spokojenosti.

Hotel Paříž

Anonym

jednotlivec, 24.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
10
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za krásné hodnocení našich služeb. Velice si jej vážíme a je pro nás přínosem! Věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.

Váš hotel Paříž

Anonym

jednotlivec, 22.10.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Čistota, pořádek

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší zpětné vazby a těší nás, že dostáváme tak krásné hodnocení. Děkujeme, budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.

Hotel Paříž

Jaroslav

jednotlivec, 22.10.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Líbila se mi ochota personálu. Nelíbilo se mi,že se s parkoviště musela obcházet budova. Jinak celková spokojenost,při další náštěvě Jíčína,vím na koho se obrátit se žádostí o noclech. S pozdraven Siebr Jaroslav Kout na Šumavě.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Siebr,
děkujeme za Vaše krásné hodnocení a pochvalu pro zmíněný personál. Při další návštěvě našeho hotelu, na kterou se velmi těšíme, můžete využít průchodu zahradou umístěnou za hotelem. Ta Vás zavede přímo k zadnímu vchodu budovy a nemusíte tak již znovu hotel obcházet. Zdravíme Vás na Šumavu.

Hotel Paříž

Švejkar

jednotlivec, 24.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

vážený zákazníku, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, věříme, že jste byl s našimi službami spokojený. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Děkujeme.

Hotel Paříž

Anonym

jednotlivec, 16.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
75 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
0
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

vážený kliente, děkujeme Vám za Vaše hodnocení služeb našeho hotelu. Každého hodnocení si velmi vážíme.

Hotel Paříž

Anonym

starší pár, 7.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Ubytování v prvém patře hotelu. Noční zpěv na chodbě od ubytovaných hostů (spíš) opilců do jedné hodiny v noci.

  • Popravdě řečeno, skoro vše. Byli jsme ubytování v prvém patře na pokoji vedle dveří do hotelové chodby. Bouchání dveřmi ze strany ubytovaných hostů lze ještě přehlédnout, ale řvaní a pokus o zpěv hostů na chodbě (v prvém patře) do půl druhé ráno je až příliš. Při naší další návštěvě Vašeho krásného města, se raději hotelu Paříž raději vyhneme.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 6.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší opětovné návštěvy a spokojenosti se službami hotelu. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu! Děkujeme!

Hotel Paříž

Jaroslav Bárta

jednotlivec, 27.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

velice děkujeme za Vaše příznivé hodnocení našich služeb. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Přejeme krásný den.

Hotel Paříž