Hotel Paříž Recenze
-
Personál
89% -
Čistota
86% -
Vybavení
84% -
Pohodlí
78% -
Poměr cena/kvalita
83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Miroslav
jednotlivec, 12.5.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Roman
dospělý pár, 12.5.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 28.10.2018
Čeština
Anonym
rodina s malými dětmi, 16.9.2018
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 26.8.2018
Čeština
(bez textového hodnocení)
děkujeme Vám za hodnocení.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
recepce hotel Paříž
Miloslav
dospělý pár, 19.8.2018
Česká republika
Anonym
jednotlivec, 19.8.2018
Čeština
děkujeme Vám za milé a kladné hodnocení.Budeme se těšit, pokud nás opět navštívíte.
Recepce Hotelu Paříž.
Ján
rodina se staršími dětmi, 9.8.2018
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Lóránt
dospělý pár, 5.8.2018
Česká republika
mnohokrát děkujeme za Vaši milou kladnou recenzi,velice si hodnocení vážíme.
Budeme rádi,pokud nás zase někdy v budoucnu navštívíte.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu Paříž.
Karin Rozsypalová
jednotlivec, 4.8.2018
Česká republika
velmi děkujeme a moc si vážíme Vašeho kladného hodnocení.
Budeme velice rádi, pokud nás znovu navštívite.
Pěkný den přeje recepce Hotel Paříž Jičín.
Jana
dospělý pár, 20.7.2018
Česká republika
Stanislava
skupina přátel, 27.5.2018
Česká republika
děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si jej vážíme. V reakci na Váš záporný komentář bychom rádi uvedli skutečnost, že toalety se uklízí ráno mezi 8 a 9 hodinou podle určeného harmonogramu. Tyto toalety jsou určené pro zákazníky restaurace která otevírá v 10:00, proto úklid probíhá později.
V případě ceny pokoje jsme byli nuceni nabídnout, Vám jakožto zákazníkovi, pokoj vyšší kategorie z důvodů momentální nedostupnosti původně objednaného standardu za stejnou cenu. Proto Vám byla původně účtována cena za pokoj kategorie superior a posléze rozdílná částka vrácena. Za toto pochybení se ještě jednou omlouváme a věříme, že nakonec vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
Hotel Paříž
Anonym
jednotlivec, 24.10.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
mnohokrát děkujeme za krásné hodnocení našich služeb. Velice si jej vážíme a je pro nás přínosem! Věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.
Váš hotel Paříž
Anonym
jednotlivec, 22.10.2017
Česká republika
Hotel Paříž
Jaroslav
jednotlivec, 22.10.2017
Česká republika
děkujeme za Vaše krásné hodnocení a pochvalu pro zmíněný personál. Při další návštěvě našeho hotelu, na kterou se velmi těšíme, můžete využít průchodu zahradou umístěnou za hotelem. Ta Vás zavede přímo k zadnímu vchodu budovy a nemusíte tak již znovu hotel obcházet. Zdravíme Vás na Šumavu.
Hotel Paříž
Švejkar
jednotlivec, 24.9.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
vážený zákazníku, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, věříme, že jste byl s našimi službami spokojený. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Děkujeme.
Hotel Paříž
Anonym
jednotlivec, 16.9.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
vážený kliente, děkujeme Vám za Vaše hodnocení služeb našeho hotelu. Každého hodnocení si velmi vážíme.
Hotel Paříž
Anonym
dospělý pár, 7.9.2017
Česká republika
Anonym
jednotlivec, 6.9.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší opětovné návštěvy a spokojenosti se službami hotelu. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu! Děkujeme!
Hotel Paříž
Jaroslav Bárta
jednotlivec, 27.8.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
velice děkujeme za Vaše příznivé hodnocení našich služeb. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Přejeme krásný den.
Hotel Paříž