Hotel Paříž Bewertungen
-
Personal
89% -
Sauberkeit
86% -
Ausstattung
84% -
Komfort
78% -
Preis-Leistungverhältnis
83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Miroslav
Einzelreisender, 12.5.2019
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Roman
Älteres Paar, 12.5.2019
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 28.10.2018
Čeština
Anonym
Familie mit kleinen Kindern, 16.9.2018
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 26.8.2018
Čeština
(Ohne Textbewertung)
děkujeme Vám za hodnocení.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
recepce hotel Paříž
Miloslav
Älteres Paar, 19.8.2018
Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 19.8.2018
Čeština
děkujeme Vám za milé a kladné hodnocení.Budeme se těšit, pokud nás opět navštívíte.
Recepce Hotelu Paříž.
Ján
Familie mit älteren Kindern, 9.8.2018
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Lóránt
Älteres Paar, 5.8.2018
Česká republika
mnohokrát děkujeme za Vaši milou kladnou recenzi,velice si hodnocení vážíme.
Budeme rádi,pokud nás zase někdy v budoucnu navštívíte.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu Paříž.
Karin Rozsypalová
Einzelreisender, 4.8.2018
Česká republika
velmi děkujeme a moc si vážíme Vašeho kladného hodnocení.
Budeme velice rádi, pokud nás znovu navštívite.
Pěkný den přeje recepce Hotel Paříž Jičín.
Jana
Älteres Paar, 20.7.2018
Česká republika
Stanislava
Gruppe von Freunden, 27.5.2018
Česká republika
děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si jej vážíme. V reakci na Váš záporný komentář bychom rádi uvedli skutečnost, že toalety se uklízí ráno mezi 8 a 9 hodinou podle určeného harmonogramu. Tyto toalety jsou určené pro zákazníky restaurace která otevírá v 10:00, proto úklid probíhá později.
V případě ceny pokoje jsme byli nuceni nabídnout, Vám jakožto zákazníkovi, pokoj vyšší kategorie z důvodů momentální nedostupnosti původně objednaného standardu za stejnou cenu. Proto Vám byla původně účtována cena za pokoj kategorie superior a posléze rozdílná částka vrácena. Za toto pochybení se ještě jednou omlouváme a věříme, že nakonec vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
Hotel Paříž
Anonym
Einzelreisender, 24.10.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
mnohokrát děkujeme za krásné hodnocení našich služeb. Velice si jej vážíme a je pro nás přínosem! Věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.
Váš hotel Paříž
Anonym
Einzelreisender, 22.10.2017
Česká republika
Hotel Paříž
Jaroslav
Einzelreisender, 22.10.2017
Česká republika
děkujeme za Vaše krásné hodnocení a pochvalu pro zmíněný personál. Při další návštěvě našeho hotelu, na kterou se velmi těšíme, můžete využít průchodu zahradou umístěnou za hotelem. Ta Vás zavede přímo k zadnímu vchodu budovy a nemusíte tak již znovu hotel obcházet. Zdravíme Vás na Šumavu.
Hotel Paříž
Švejkar
Einzelreisender, 24.9.2017
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
vážený zákazníku, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, věříme, že jste byl s našimi službami spokojený. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Děkujeme.
Hotel Paříž
Anonym
Einzelreisender, 16.9.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
vážený kliente, děkujeme Vám za Vaše hodnocení služeb našeho hotelu. Každého hodnocení si velmi vážíme.
Hotel Paříž
Anonym
Älteres Paar, 7.9.2017
Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 6.9.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší opětovné návštěvy a spokojenosti se službami hotelu. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu! Děkujeme!
Hotel Paříž
Jaroslav Bárta
Einzelreisender, 27.8.2017
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
velice děkujeme za Vaše příznivé hodnocení našich služeb. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Přejeme krásný den.
Hotel Paříž