+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Paříž Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 240 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    86%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    78%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Miroslav

Einzelreisender, 12.5.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
85 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Roman

Älteres Paar, 12.5.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vse bylo v poradku, jen bohuzel jsme museli odejit brzy rano, chytit spoj na Slovensko a bylo prekvapenim ze nikdo nebyl na recepci, kdyz by se cokoliv stalo tak bychom nemeli ani komu se dovolat, zkouseli jsme telefony a nic, chapu bylo 6 rano, ale jen bych ocekavala nocni recepcni ci hlidace komu predat klice nebo informaci jak se dostat ze zamceneho hotelu, nakonec jsme na to prisli, ale musim priznat ze nam to trvalo, netusili jsme ze druhy klic byl od vchodu do hotelu a ze dvere z druhe strany nejdou odemknout, ale pokud by byl clovek sam a odemknul si, netusim jak by pak mohl se stihnout vratit a kde zanechat klice, jen malinka rada pro priste. Jinak pobyt a vse na jednicku, dekujeme

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 16.9.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 26.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
recepce hotel Paříž

Miloslav

Älteres Paar, 19.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Čistota

  • Dosti hlučná klimatizace, která si žila svým životem, a regulovat se moc nedala. Velmi, ale velmi hlučné odsávání v koupelně. Dokonce tak hlučná, že když běžela v sousedním pokoji, tak tom připadalo že běží u nás.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 19.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Přístup pána na recepci,velká pochvala za ochotu,......

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za milé a kladné hodnocení.Budeme se těšit, pokud nás opět navštívíte.
Recepce Hotelu Paříž.

Ján

Familie mit älteren Kindern, 9.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Lóránt

Älteres Paar, 5.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Spokojenost, mohu vřele doporučit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaši milou kladnou recenzi,velice si hodnocení vážíme.
Budeme rádi,pokud nás zase někdy v budoucnu navštívíte.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu Paříž.

Karin Rozsypalová

Einzelreisender, 4.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Celkově jsme byly spokojeni..:) .Máme velmi rádi čistotu a na pokoji bylo opravdu super čisto.:)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velmi děkujeme a moc si vážíme Vašeho kladného hodnocení.
Budeme velice rádi, pokud nás znovu navštívite.
Pěkný den přeje recepce Hotel Paříž Jičín.

Jana

Älteres Paar, 20.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vynikající kuchyň. Ochota personálu.

  • Trochu tvrdé matrace v postelích.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Stanislava

Gruppe von Freunden, 27.5.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • vstřícnost personálu v recepci ve věci domluvy ohledně ceny pokoje, která byla původně objednaná

  • záchody v přízemí u východu do zahrady nebyli uklizené, nebylo vidět, že by je někdo večer nebo brzy ráno uklízel

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si jej vážíme. V reakci na Váš záporný komentář bychom rádi uvedli skutečnost, že toalety se uklízí ráno mezi 8 a 9 hodinou podle určeného harmonogramu. Tyto toalety jsou určené pro zákazníky restaurace která otevírá v 10:00, proto úklid probíhá později.
V případě ceny pokoje jsme byli nuceni nabídnout, Vám jakožto zákazníkovi, pokoj vyšší kategorie z důvodů momentální nedostupnosti původně objednaného standardu za stejnou cenu. Proto Vám byla původně účtována cena za pokoj kategorie superior a posléze rozdílná částka vrácena. Za toto pochybení se ještě jednou omlouváme a věříme, že nakonec vše proběhlo k Vaší spokojenosti.

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 24.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za krásné hodnocení našich služeb. Velice si jej vážíme a je pro nás přínosem! Věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.

Váš hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 22.10.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Čistota, pořádek

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší zpětné vazby a těší nás, že dostáváme tak krásné hodnocení. Děkujeme, budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.

Hotel Paříž

Jaroslav

Einzelreisender, 22.10.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Líbila se mi ochota personálu. Nelíbilo se mi,že se s parkoviště musela obcházet budova. Jinak celková spokojenost,při další náštěvě Jíčína,vím na koho se obrátit se žádostí o noclech. S pozdraven Siebr Jaroslav Kout na Šumavě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Siebr,
děkujeme za Vaše krásné hodnocení a pochvalu pro zmíněný personál. Při další návštěvě našeho hotelu, na kterou se velmi těšíme, můžete využít průchodu zahradou umístěnou za hotelem. Ta Vás zavede přímo k zadnímu vchodu budovy a nemusíte tak již znovu hotel obcházet. Zdravíme Vás na Šumavu.

Hotel Paříž

Švejkar

Einzelreisender, 24.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

vážený zákazníku, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, věříme, že jste byl s našimi službami spokojený. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Děkujeme.

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 16.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
75 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

vážený kliente, děkujeme Vám za Vaše hodnocení služeb našeho hotelu. Každého hodnocení si velmi vážíme.

Hotel Paříž

Anonym

Älteres Paar, 7.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Ubytování v prvém patře hotelu. Noční zpěv na chodbě od ubytovaných hostů (spíš) opilců do jedné hodiny v noci.

  • Popravdě řečeno, skoro vše. Byli jsme ubytování v prvém patře na pokoji vedle dveří do hotelové chodby. Bouchání dveřmi ze strany ubytovaných hostů lze ještě přehlédnout, ale řvaní a pokus o zpěv hostů na chodbě (v prvém patře) do půl druhé ráno je až příliš. Při naší další návštěvě Vašeho krásného města, se raději hotelu Paříž raději vyhneme.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší opětovné návštěvy a spokojenosti se službami hotelu. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu! Děkujeme!

Hotel Paříž

Jaroslav Bárta

Einzelreisender, 27.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

velice děkujeme za Vaše příznivé hodnocení našich služeb. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Přejeme krásný den.

Hotel Paříž