+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Paříž Recenzie

Hodnotenie hotela

84%
Veľmi dobré

podľa 240 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    86%
  • Vybavenie

    84%
  • Komfort

    78%
  • Pomer cena/kvalita

    83%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Ivana

skupina priateľov, 13.8.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
10 %
  • Hotel je prezentován jako starobylý, klidný, na náměstí. Ano, na náměstí stojí, ale na rohu a kolem vede poměrně rušná silnice. Starobylý ano, leč také značně omšelý. Pokoj pro dva malinký jako panelákový dětský pokoj, vybavení opotřebovaným laciným nábytkem, v koupelně se neotočíte... ale všude polepky, co se dovoluje a co se zakazuje... pokojská teprve na požádání po 4 dnech vyměnila ručník... lůžkoviny jako v nemocnici... Jako "sladkou snídani" za Kč 50,- dostanete tři kousky oschlé vánočky. Opravdu nepovedený pobyt a nepovedený hotel!!

  • Hotel je prezentován jako starobylý, klidný, na náměstí. Ano, na náměstí stojí, ale na rohu a kolem vede poměrně rušná silnice. Starobylý ano, leč také značně omšelý. Pokoj pro dva malinký jako panelákový dětský pokoj, vybavení opotřebovaným laciným nábytkem, v koupelně se neotočíte... ale všude polepky, co se dovoluje a co se zakazuje... pokojská teprve na požádání po 4 dnech vyměnila ručník... lůžkoviny jako v nemocnici... Jako "sladkou snídani" za Kč 50,- dostanete tři kousky oschlé vánočky. Opravdu nepovedený pobyt a nepovedený hotel!!

Personál
0
Služby
0
Čistota
1
Komfort
0
Hodnota/peniaze
1

Miroslav Brázda, Ing

starší pár, 15.8.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
12 %
  • celkové zklamání - internet funguje pouze v horních patrech, všude zápach z kuchyně a z cigaret, snídaně v kavárně - rychle se najíst a pryč - nevětráno, obsluha i kvalita nízká.

  • celkové zklamání - internet funguje pouze v horních patrech, všude zápach z kuchyně a z cigaret, snídaně v kavárně - rychle se najíst a pryč - nevětráno, obsluha i kvalita nízká.

Personál
2
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Anonym

jednotlivec, 7.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnotenie
28 %
  • Nic

  • Hotel působí spíše jako ubytovna

Personál
2
Služby
2
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2

Filip Pechtor

mladý pár, 5.10.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
33 %
  • Studená voda.....takýe sprcha naprd,internet nesel,snidane si predstavuji jinak a strasný hluk jak z ulice tak i přímo z hotelu.....radeji se mu vyhnete.....nikdy uz bych neprijel....

  • Studená voda.....takýe sprcha naprd,internet nesel,snidane si predstavuji jinak a strasný hluk jak z ulice tak i přímo z hotelu.....radeji se mu vyhnete.....nikdy uz bych neprijel....

Personál
7
Služby
2
Čistota
1
Komfort
0
Hodnota/peniaze
3

Lališ Jan

starší pár, 28.8.2012

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
34 %
  • Personál dobrý.

  • Zařízení a čistota velice špatný.

Personál
7
Služby
7
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Peter

iná skupina, 25.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
40 %
  • Páčila sa nám poloha hotela. A pivo bolo dobre

  • Hotel plný ukrajincov....čistá katastrofa.... samostatných deti bez dospelých, hluk do nočných hodín, izba podkrovna bolo v nej 40 stupňov ....nebola dopredu pustena klíma.... išla nonstop celu noc...nedala sa izba vychladit .... Klima bola zavesená nad postelou fukalo to rovno na posteľ, museli sme spat na matracoch na zemi na opačnej strane izby... Vrchol hnusu bolo jedlo !!!! Objednali sme si rezeň.... pokaziť rezeň sa ani nedá....ale u vás bohužiaľ sa aj to dá.... rezeň bol starý a už raz bol vysmažený !!!!! a znovu obalený a druhy krat smažený.... !!! Taky suchy tvrdy hnus sme v živote nejedli... Bohužiaľ sme boli na ceste od 4 rana, celý deň na prachovskych skalách tak o 6 večer sme boli taký hladný že sme to zjedli.... v živote som nič horšie nejedol.... a váš personál neriešil absolutne nič..... takže váš hotel pre Ukrajincov, otrasnu kuchynu nikdy nikomu neodporúčam....

Personál
2
Služby
2
Čistota
10
Komfort
2
Hodnota/peniaze
4

Jiří

starší pár, 16.11.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
40 %
  • nic

  • Jelikož má hotel v přízemí svou denní jídelnu - celý hotel hodně načichlý výpary z kuchyně. Ve sprchovém koutě nešli zavřít dveře od sprchy. V koupelně takovým způsobem opravované futra, že na Vás civí šroub, v prostěradlech díry od cigaret. Na recepci nám bylo sděleno, že je lednice na pokoji doplněná nápoji a však když jsme lednici otevřeli, byla prázdná, museli jsme to ihned nahlásit, už z toho důvodu, abychom nebyli obvinění, že jsme celou lednici vypili a poté něco zaplatit, co v lednici vůbec nebylo. I po tomto nahlášení, stejně lednice nebyla doplněna. Takže už bohužel Váš hotel příště nenavštívíme.

Personál
6
Služby
2
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2

TRE-MLI s.r.o. Nevřala

starší pár, 30.7.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnotenie
40 %
  • Vážení, na vaše doporučení jsem si objednal ubytování v hotelu Paříž v Jičíně. Nevím jestli někdo z těch kdo si dovolí někomu něco doporučit či vůbec zařadit do své nabídky toto zařízení navštívil, předpokládal bych, že ano protože to je i vaše vizitka. Při příjezdu jsem musel několik minut čekat až si pan recepční vyřídí svůj soukromý telefonát aby se mi mohl nakonec věnovat. Po vyřízení všech formalit a dodatečné úhradě 200,- Kč za snídaně, kde jsme byli upozorněni, že pan recepční neví jestli sežene ráno pečivo, že minule mu to trvalo hodně dlouho jsme se ubytovali, pokoj čistý, uklizený, bez problémů, to jsme ovšem ještě nevěděli, že každý pohyb na rozklížené posteli bude budit nejen nás ale zřejmě i celý hotel, jen jsem čekal kdy se celá postel rozloží a já si ustelu na zemi. Po ubytování jsme se vydali opět k recepci s cílem získat alespoň základní informace o památkách a akcích ve městě, to jsme však tvrdě narazili a byli recepčním odbyti slovy: " Já nevám co kde je ani co se kde koná, mě to nezajímá a stejně bych to všechno zapomněl". To pravé pohostinství v podání personálu hotelu však přišlo v 8.30 hodin při příchodu na snídani, kde nás přivítal poloprázdný tác s nějakým salámem a imitací sýra a "hodně" salátu a zeleniny, prázdné nádoby na džusy, staré pečivo, (foto viz. příloha) to čerstvé bylo v pytlíku za pultem, asi až se sežvejká to včerejší. Na můj dotaz zda je to celá nabídka snídaně za 100,- Kč k nevyspalé a nocí a životem unavené a neupravené obsluze mi bylo sděleno, že "neví jestli v kuchyni ještě něco vyhrabou". To už ve mě bouchly trošku saze a rozhodl jsem se, že se o svůj zářžitek a požitek z hotelu Paříž v Jičíně s vámi podlělím a doporučím vám v zájmu jména dobrého jména vaší společnosti - už ho nikdy nikomu nedoporučujte !!!

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

vážený pane Nevřala, reakci na Vámi zaslané hodnocení jste již obdržel písemně emailem, kdy jste tento komentář zaslal již dříve na naší adresu. Bylo podáno také požadované a podrobné vysvětlení pro společnost hotel.cz.

Naší povinností je zachovat si profesionální přístup i v případech, kdy se setkáváme s nepravdou a nevhodným chováním.

Každé hodnocení je pro nás přínosem a velice si jej vážíme! Můžeme tak pracovat na zlepšení. Děkujeme za Váš názor a pochopení.

Hotel Paříž

Anonym

rodina so staršími deťmi, 10.8.2014

Polski

  • Celkové hodnotenie
42 %
  • Położenie hotelu jest super. Bardzo blisko centrum. Bardzo ładny plac przed hotelem. Bardzo czysta pościel.

  • Nieświeże ściany, plamy. Bałagan z tyłu hotelu przy wyjściu na parking.

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Komfort
3
Hodnota/peniaze
4

Anonym

starší pár, 9.7.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
42 %
  • Polopenze - chutné jídlo, ale příliš dlouhá doba přípravy. Jídelníček obsahoval jídla, která se nedala objednat. Ubytování ve 3. patře - problémy s teplou vodou (špatný tlak, teplá voda často přestala úplně téci), po upozornění na recepci se nic nezměnilo. Výborná cena squash. kurtu. Oceňujeme poloviční ceny do aquaparku.

  • Polopenze - chutné jídlo, ale příliš dlouhá doba přípravy. Jídelníček obsahoval jídla, která se nedala objednat. Ubytování ve 3. patře - problémy s teplou vodou (špatný tlak, teplá voda často přestala úplně téci), po upozornění na recepci se nic nezměnilo. Výborná cena squash. kurtu. Oceňujeme poloviční ceny do aquaparku.

Personál
5
Služby
4
Čistota
3
Komfort
5
Hodnota/peniaze
4

Lucie

rodina s malými deťmi, 9.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Čistota, vybavení pokoje

  • Snídaně neodpovídala ceně, večeře dlouhé čekání takže večer bez návštěvy restaurace

Personál
2
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
2

Tomáš Bohman

mladý pár, 25.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Po chodbách cigaretový zápach, v koupelně pověšené špinavé ručníky, velmi opotřebovaná sprchová hadice s růžicí, celý interiér chodeb, pokojů, recepce by měl projít rozsáhlou rekonstrukcí.

Personál
8
Služby
6
Čistota
2
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Je nám líto, že máte s naším ubytovacím zařízením podobné zkušenosti nicméně Vám i přesto děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Miroslav Vávra

mladý pár, 1.1.2016

Česká Lípa Česká republika

  • Celkové hodnotenie
44 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Michal Čermák

skupina priateľov, 19.3.2011

Uhřínov 101

  • Celkové hodnotenie
44 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
4
Čistota
7
Komfort
3
Hodnota/peniaze
2

Zuzana

starší pár, 27.7.2022

Libeerc Česká republika

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • Normální hotel. Nic se nám bohužel nelíbilo.

  • Máme Jičín rády a tak jsme si chtěly užít město i na více dní. Bohužel už oběd byl špatně. Než k nám vůbec někdo přišel, když jsme chtěly platit, trvalo to půl hodiny. Poté při ubytování nám recepční po telefonu sdělil, že není přítomen a přijede odpoledne a že se ozve! Klíče od pokoje nám dala servírka, která sdělila číslo pokoje, předala klíč a ovladač od klimatizace. A víc se s námi o ničem nikdo nebavil. S recepčním jsme se setkaly až další den. Nic nám dodatečně nevysvětlil. Na hotelu byl měl být ještě někdo kdo recepčního zastoupí. Je chyba, že toto závisí jen na jednom člověku.

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 16.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
48 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
Hotel Paříž odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Čím podrobnější, tím lepší pro zkvalitňování našich služeb vůči všem zákazníkům.

Anonym

jednotlivec, 28.7.2016

English

  • Celkové hodnotenie
50 %
  • WIFI was ok, rrom was large

  • The Hotel room (29 in my case) looks old. It is clean, but looks old: the bathroom, the TV set, the air conditioned. I also didn't like the linen in the bed ..the towel type where to sleep on it had holes... (the cushion and covering was ok)

Personál
6
Služby
0
Čistota
8
Komfort
2
Hodnota/peniaze
4

Drahoslav Siwek

starší pár, 9.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
50 %
  • Nic kladného mně nenapadá.

  • Na pokoji hrozné horko a po otevření okna velký hluk z ulice. Pokoj hodně malinký, postele ůzké za sebou a peřina hrozně těžká. Nedá se tam spát, už bych si tento hotel nevybral. Není k dispozici lednice - ani v parném létě,koš, nedá se ani uvařit čaj, není v čem a čím.

Personál
10
Služby
1
Čistota
10
Komfort
1
Hodnota/peniaze
3

Anonym

starší pár, 8.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
50 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Jaroslav Dytrych

starší pár, 28.10.2019

Kuks Česká republika

  • Celkové hodnotenie
56 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
10