+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Paříž Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 240 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    86%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    78%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ivana

Gruppe von Freunden, 13.8.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
10 %
  • Hotel je prezentován jako starobylý, klidný, na náměstí. Ano, na náměstí stojí, ale na rohu a kolem vede poměrně rušná silnice. Starobylý ano, leč také značně omšelý. Pokoj pro dva malinký jako panelákový dětský pokoj, vybavení opotřebovaným laciným nábytkem, v koupelně se neotočíte... ale všude polepky, co se dovoluje a co se zakazuje... pokojská teprve na požádání po 4 dnech vyměnila ručník... lůžkoviny jako v nemocnici... Jako "sladkou snídani" za Kč 50,- dostanete tři kousky oschlé vánočky. Opravdu nepovedený pobyt a nepovedený hotel!!

  • Hotel je prezentován jako starobylý, klidný, na náměstí. Ano, na náměstí stojí, ale na rohu a kolem vede poměrně rušná silnice. Starobylý ano, leč také značně omšelý. Pokoj pro dva malinký jako panelákový dětský pokoj, vybavení opotřebovaným laciným nábytkem, v koupelně se neotočíte... ale všude polepky, co se dovoluje a co se zakazuje... pokojská teprve na požádání po 4 dnech vyměnila ručník... lůžkoviny jako v nemocnici... Jako "sladkou snídani" za Kč 50,- dostanete tři kousky oschlé vánočky. Opravdu nepovedený pobyt a nepovedený hotel!!

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
1
Komfort
0
Wert/Geld
1

Miroslav Brázda, Ing

Älteres Paar, 15.8.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
12 %
  • celkové zklamání - internet funguje pouze v horních patrech, všude zápach z kuchyně a z cigaret, snídaně v kavárně - rychle se najíst a pryč - nevětráno, obsluha i kvalita nízká.

  • celkové zklamání - internet funguje pouze v horních patrech, všude zápach z kuchyně a z cigaret, snídaně v kavárně - rychle se najíst a pryč - nevětráno, obsluha i kvalita nízká.

Persönlich
2
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1

Anonym

Einzelreisender, 7.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Nic

  • Hotel působí spíše jako ubytovna

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Filip Pechtor

Junges Paar, 5.10.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
33 %
  • Studená voda.....takýe sprcha naprd,internet nesel,snidane si predstavuji jinak a strasný hluk jak z ulice tak i přímo z hotelu.....radeji se mu vyhnete.....nikdy uz bych neprijel....

  • Studená voda.....takýe sprcha naprd,internet nesel,snidane si predstavuji jinak a strasný hluk jak z ulice tak i přímo z hotelu.....radeji se mu vyhnete.....nikdy uz bych neprijel....

Persönlich
7
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
1
Komfort
0
Wert/Geld
3

Lališ Jan

Älteres Paar, 28.8.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Personál dobrý.

  • Zařízení a čistota velice špatný.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1

Peter

andere Gruppe, 25.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Páčila sa nám poloha hotela. A pivo bolo dobre

  • Hotel plný ukrajincov....čistá katastrofa.... samostatných deti bez dospelých, hluk do nočných hodín, izba podkrovna bolo v nej 40 stupňov ....nebola dopredu pustena klíma.... išla nonstop celu noc...nedala sa izba vychladit .... Klima bola zavesená nad postelou fukalo to rovno na posteľ, museli sme spat na matracoch na zemi na opačnej strane izby... Vrchol hnusu bolo jedlo !!!! Objednali sme si rezeň.... pokaziť rezeň sa ani nedá....ale u vás bohužiaľ sa aj to dá.... rezeň bol starý a už raz bol vysmažený !!!!! a znovu obalený a druhy krat smažený.... !!! Taky suchy tvrdy hnus sme v živote nejedli... Bohužiaľ sme boli na ceste od 4 rana, celý deň na prachovskych skalách tak o 6 večer sme boli taký hladný že sme to zjedli.... v živote som nič horšie nejedol.... a váš personál neriešil absolutne nič..... takže váš hotel pre Ukrajincov, otrasnu kuchynu nikdy nikomu neodporúčam....

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4

Jiří

Älteres Paar, 16.11.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • nic

  • Jelikož má hotel v přízemí svou denní jídelnu - celý hotel hodně načichlý výpary z kuchyně. Ve sprchovém koutě nešli zavřít dveře od sprchy. V koupelně takovým způsobem opravované futra, že na Vás civí šroub, v prostěradlech díry od cigaret. Na recepci nám bylo sděleno, že je lednice na pokoji doplněná nápoji a však když jsme lednici otevřeli, byla prázdná, museli jsme to ihned nahlásit, už z toho důvodu, abychom nebyli obvinění, že jsme celou lednici vypili a poté něco zaplatit, co v lednici vůbec nebylo. I po tomto nahlášení, stejně lednice nebyla doplněna. Takže už bohužel Váš hotel příště nenavštívíme.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2

TRE-MLI s.r.o. Nevřala

Älteres Paar, 30.7.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Vážení, na vaše doporučení jsem si objednal ubytování v hotelu Paříž v Jičíně. Nevím jestli někdo z těch kdo si dovolí někomu něco doporučit či vůbec zařadit do své nabídky toto zařízení navštívil, předpokládal bych, že ano protože to je i vaše vizitka. Při příjezdu jsem musel několik minut čekat až si pan recepční vyřídí svůj soukromý telefonát aby se mi mohl nakonec věnovat. Po vyřízení všech formalit a dodatečné úhradě 200,- Kč za snídaně, kde jsme byli upozorněni, že pan recepční neví jestli sežene ráno pečivo, že minule mu to trvalo hodně dlouho jsme se ubytovali, pokoj čistý, uklizený, bez problémů, to jsme ovšem ještě nevěděli, že každý pohyb na rozklížené posteli bude budit nejen nás ale zřejmě i celý hotel, jen jsem čekal kdy se celá postel rozloží a já si ustelu na zemi. Po ubytování jsme se vydali opět k recepci s cílem získat alespoň základní informace o památkách a akcích ve městě, to jsme však tvrdě narazili a byli recepčním odbyti slovy: " Já nevám co kde je ani co se kde koná, mě to nezajímá a stejně bych to všechno zapomněl". To pravé pohostinství v podání personálu hotelu však přišlo v 8.30 hodin při příchodu na snídani, kde nás přivítal poloprázdný tác s nějakým salámem a imitací sýra a "hodně" salátu a zeleniny, prázdné nádoby na džusy, staré pečivo, (foto viz. příloha) to čerstvé bylo v pytlíku za pultem, asi až se sežvejká to včerejší. Na můj dotaz zda je to celá nabídka snídaně za 100,- Kč k nevyspalé a nocí a životem unavené a neupravené obsluze mi bylo sděleno, že "neví jestli v kuchyni ještě něco vyhrabou". To už ve mě bouchly trošku saze a rozhodl jsem se, že se o svůj zářžitek a požitek z hotelu Paříž v Jičíně s vámi podlělím a doporučím vám v zájmu jména dobrého jména vaší společnosti - už ho nikdy nikomu nedoporučujte !!!

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

vážený pane Nevřala, reakci na Vámi zaslané hodnocení jste již obdržel písemně emailem, kdy jste tento komentář zaslal již dříve na naší adresu. Bylo podáno také požadované a podrobné vysvětlení pro společnost hotel.cz.

Naší povinností je zachovat si profesionální přístup i v případech, kdy se setkáváme s nepravdou a nevhodným chováním.

Každé hodnocení je pro nás přínosem a velice si jej vážíme! Můžeme tak pracovat na zlepšení. Děkujeme za Váš názor a pochopení.

Hotel Paříž

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 10.8.2014

Polski

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Położenie hotelu jest super. Bardzo blisko centrum. Bardzo ładny plac przed hotelem. Bardzo czysta pościel.

  • Nieświeże ściany, plamy. Bałagan z tyłu hotelu przy wyjściu na parking.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
3
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 9.7.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Polopenze - chutné jídlo, ale příliš dlouhá doba přípravy. Jídelníček obsahoval jídla, která se nedala objednat. Ubytování ve 3. patře - problémy s teplou vodou (špatný tlak, teplá voda často přestala úplně téci), po upozornění na recepci se nic nezměnilo. Výborná cena squash. kurtu. Oceňujeme poloviční ceny do aquaparku.

  • Polopenze - chutné jídlo, ale příliš dlouhá doba přípravy. Jídelníček obsahoval jídla, která se nedala objednat. Ubytování ve 3. patře - problémy s teplou vodou (špatný tlak, teplá voda často přestala úplně téci), po upozornění na recepci se nic nezměnilo. Výborná cena squash. kurtu. Oceňujeme poloviční ceny do aquaparku.

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
4

Lucie

Familie mit kleinen Kindern, 9.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Čistota, vybavení pokoje

  • Snídaně neodpovídala ceně, večeře dlouhé čekání takže večer bez návštěvy restaurace

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

Tomáš Bohman

Junges Paar, 25.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Po chodbách cigaretový zápach, v koupelně pověšené špinavé ručníky, velmi opotřebovaná sprchová hadice s růžicí, celý interiér chodeb, pokojů, recepce by měl projít rozsáhlou rekonstrukcí.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Je nám líto, že máte s naším ubytovacím zařízením podobné zkušenosti nicméně Vám i přesto děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Miroslav Vávra

Junges Paar, 1.1.2016

Česká Lípa Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
6

Michal Čermák

Gruppe von Freunden, 19.3.2011

Uhřínov 101

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
2

Zuzana

Älteres Paar, 27.7.2022

Libeerc Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Normální hotel. Nic se nám bohužel nelíbilo.

  • Máme Jičín rády a tak jsme si chtěly užít město i na více dní. Bohužel už oběd byl špatně. Než k nám vůbec někdo přišel, když jsme chtěly platit, trvalo to půl hodiny. Poté při ubytování nám recepční po telefonu sdělil, že není přítomen a přijede odpoledne a že se ozve! Klíče od pokoje nám dala servírka, která sdělila číslo pokoje, předala klíč a ovladač od klimatizace. A víc se s námi o ničem nikdo nebavil. S recepčním jsme se setkaly až další den. Nic nám dodatečně nevysvětlil. Na hotelu byl měl být ještě někdo kdo recepčního zastoupí. Je chyba, že toto závisí jen na jednom člověku.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 16.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Čím podrobnější, tím lepší pro zkvalitňování našich služeb vůči všem zákazníkům.

Anonym

Einzelreisender, 28.7.2016

English

  • Gesamtbewertung
50 %
  • WIFI was ok, rrom was large

  • The Hotel room (29 in my case) looks old. It is clean, but looks old: the bathroom, the TV set, the air conditioned. I also didn't like the linen in the bed ..the towel type where to sleep on it had holes... (the cushion and covering was ok)

Persönlich
6
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Drahoslav Siwek

Älteres Paar, 9.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Nic kladného mně nenapadá.

  • Na pokoji hrozné horko a po otevření okna velký hluk z ulice. Pokoj hodně malinký, postele ůzké za sebou a peřina hrozně těžká. Nedá se tam spát, už bych si tento hotel nevybral. Není k dispozici lednice - ani v parném létě,koš, nedá se ani uvařit čaj, není v čem a čím.

Persönlich
10
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
1
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 8.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jaroslav Dytrych

Älteres Paar, 28.10.2019

Kuks Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
10