+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Hotel Paříž Bewertungen

Hotelbewertung

82%
Sehr gut

by 148 reviews

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    83%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    74%
  • Preis-leistungverhältnis

    80%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
  • andere Gruppe
Bewertungen zeigen:
Sortieren nach:
Show:

Anonymus

Einzelreisende, 24.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za krásné hodnocení našich služeb. Velice si jej vážíme a je pro nás přínosem! Věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.

Váš hotel Paříž

Anonymus

Einzelreisende, 22.10.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Čistota, pořádek

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší zpětné vazby a těší nás, že dostáváme tak krásné hodnocení. Děkujeme, budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.

Hotel Paříž

Jaroslav

Einzelreisende, 22.10.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Líbila se mi ochota personálu. Nelíbilo se mi,že se s parkoviště musela obcházet budova. Jinak celková spokojenost,při další náštěvě Jíčína,vím na koho se obrátit se žádostí o noclech. S pozdraven Siebr Jaroslav Kout na Šumavě.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Vážený pane Siebr,
děkujeme za Vaše krásné hodnocení a pochvalu pro zmíněný personál. Při další návštěvě našeho hotelu, na kterou se velmi těšíme, můžete využít průchodu zahradou umístěnou za hotelem. Ta Vás zavede přímo k zadnímu vchodu budovy a nemusíte tak již znovu hotel obcházet. Zdravíme Vás na Šumavu.

Hotel Paříž

Švejkar

Einzelreisende, 24.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

vážený zákazníku, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, věříme, že jste byl s našimi službami spokojený. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Děkujeme.

Hotel Paříž

Anonymus

Einzelreisende, 16.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
75 %

(Ohne Text Stern)

Personál
6
Služby
0
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

vážený kliente, děkujeme Vám za Vaše hodnocení služeb našeho hotelu. Každého hodnocení si velmi vážíme.

Hotel Paříž

Anonymus

Älteres Paar, 7.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Ubytování v prvém patře hotelu. Noční zpěv na chodbě od ubytovaných hostů (spíš) opilců do jedné hodiny v noci.

  • Popravdě řečeno, skoro vše. Byli jsme ubytování v prvém patře na pokoji vedle dveří do hotelové chodby. Bouchání dveřmi ze strany ubytovaných hostů lze ještě přehlédnout, ale řvaní a pokus o zpěv hostů na chodbě (v prvém patře) do půl druhé ráno je až příliš. Při naší další návštěvě Vašeho krásného města, se raději hotelu Paříž raději vyhneme.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonymus

Einzelreisende, 6.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší opětovné návštěvy a spokojenosti se službami hotelu. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu! Děkujeme!

Hotel Paříž

Jaroslav Bárta

Einzelreisende, 27.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

velice děkujeme za Vaše příznivé hodnocení našich služeb. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Přejeme krásný den.

Hotel Paříž

Anonymus

Gruppe von Freunden, 20.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše krásné hodnocení hotelových služeb. Jsme rádi pokud se Vám u nás líbilo a velice si tohoto vážíme.

Hotel Paříž

Karel Hlavatý

Einzelreisende, 13.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
85 %
  • Všechno, děkuji.

  • Nevím

Personál
0
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše pozitivní a vysoké hodnocení, vážíme si jej a budeme rádi pokud náš hotel opětovně navštívíte.

Hotel Paříž

Anonymus

Älteres Paar, 13.8.2017

Olomouc Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše krásné hodnocení, budeme pracovat na zlepšení našich služeb. Děkujeme !

Hotel Paříž

Anonymus

Familie mit kleinen Kindern, 10.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za Vaše hezké ohodnocení služeb v našem hotelu. Budeme rádi, pokud nás opětovně navštívíte.

Hotel Paříž

TRE-MLI s.r.o. Nevřala

Älteres Paar, 30.7.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Vážení, na vaše doporučení jsem si objednal ubytování v hotelu Paříž v Jičíně. Nevím jestli někdo z těch kdo si dovolí někomu něco doporučit či vůbec zařadit do své nabídky toto zařízení navštívil, předpokládal bych, že ano protože to je i vaše vizitka. Při příjezdu jsem musel několik minut čekat až si pan recepční vyřídí svůj soukromý telefonát aby se mi mohl nakonec věnovat. Po vyřízení všech formalit a dodatečné úhradě 200,- Kč za snídaně, kde jsme byli upozorněni, že pan recepční neví jestli sežene ráno pečivo, že minule mu to trvalo hodně dlouho jsme se ubytovali, pokoj čistý, uklizený, bez problémů, to jsme ovšem ještě nevěděli, že každý pohyb na rozklížené posteli bude budit nejen nás ale zřejmě i celý hotel, jen jsem čekal kdy se celá postel rozloží a já si ustelu na zemi. Po ubytování jsme se vydali opět k recepci s cílem získat alespoň základní informace o památkách a akcích ve městě, to jsme však tvrdě narazili a byli recepčním odbyti slovy: " Já nevám co kde je ani co se kde koná, mě to nezajímá a stejně bych to všechno zapomněl". To pravé pohostinství v podání personálu hotelu však přišlo v 8.30 hodin při příchodu na snídani, kde nás přivítal poloprázdný tác s nějakým salámem a imitací sýra a "hodně" salátu a zeleniny, prázdné nádoby na džusy, staré pečivo, (foto viz. příloha) to čerstvé bylo v pytlíku za pultem, asi až se sežvejká to včerejší. Na můj dotaz zda je to celá nabídka snídaně za 100,- Kč k nevyspalé a nocí a životem unavené a neupravené obsluze mi bylo sděleno, že "neví jestli v kuchyni ještě něco vyhrabou". To už ve mě bouchly trošku saze a rozhodl jsem se, že se o svůj zářžitek a požitek z hotelu Paříž v Jičíně s vámi podlělím a doporučím vám v zájmu jména dobrého jména vaší společnosti - už ho nikdy nikomu nedoporučujte !!!

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

vážený pane Nevřala, reakci na Vámi zaslané hodnocení jste již obdržel písemně emailem, kdy jste tento komentář zaslal již dříve na naší adresu. Bylo podáno také požadované a podrobné vysvětlení pro společnost hotel.cz.

Naší povinností je zachovat si profesionální přístup i v případech, kdy se setkáváme s nepravdou a nevhodným chováním.

Každé hodnocení je pro nás přínosem a velice si jej vážíme! Můžeme tak pracovat na zlepšení. Děkujeme za Váš názor a pochopení.

Hotel Paříž

Anonymus

Einzelreisende, 29.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

velmi si vážíme Vašich hodnocení, ať už jsou anonymní nebo s konkrétní pochvalou či výtkou, věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši další návštěvu. Děkujeme !

Hotel Paříž

Marcela

Familie mit kleinen Kindern, 29.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Text Stern)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, můžeme Vás poprosit touto formou o případnou konkrétní reakci proč hodnotíte jednotlivé služby našeho hotelu zrovna takto ? S čím jste byli jako klienti nespokojeni nebo co Vám konkrétně vadilo a kde je potřeba pracovat na zlepšení služeb pro zákazníky ? Za případnou odpověď, kupříkladu na naši emailovou adresu (info@hotel-pariz-jicin.cz), budeme velice rádi. Pracujeme na zlepšení a hodnocení klientů jsou pro nás velkým přínosem. Děkujeme.

Hotel Paříž

Drahoslav Siwek

Älteres Paar, 27.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Příšerně tvrdé postele, nedá se na nich spát.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

nesetkáváme se často s názorem, že by se někdo vysloveně špatně vyspal kvůli špatné (tvrdé matraci - posteli). Mohu Vám slíbit, že tuto skutečnost prověříme a zlepšíme aby se nám již nedostávalo špatných recenzí v tomto směru a aby se klientům hlavně lépe spalo. Děkujeme za Vaše hodnocení a názor.

Hotel Paříž

Jiří Žemba

Einzelreisende, 26.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

velmi si vážíme Vašeho hodnocení za které mnohokrát děkujeme! Jsme velmi rádi pokud jsou u nás hosté spokojení. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.

Hotel Paříž

Kofroň Petr

Älteres Paar, 23.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

moc Vám děkujeme za hodnocení, Vašeho názoru si vážíme a je pro nás přínosem. Děkujeme.

Hotel Paříž

Anonymus

Einzelreisende, 12.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

Mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, velice si jej vážíme a budeme rádi když naše služby využijete v budoucnu opakovaně.

Hotel Paříž

Anonymus

Einzelreisende, 11.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Text Stern)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, budeme rádi když nám touto cestou dáte konkrétně vědět, kde je potřeba podle Vašeho názoru zlepšení v našich službách. Za případnou reakci i na oficiálním kanálu info@hotel-pariz-jicin.cz nebo 493532750 budeme velmi vděční. Děkujeme.

Hotel Paříž
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.