+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Paříž Recenze

Hodnocení hotelu

84%
Velmi dobré

dle 240 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    86%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 25.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemný, ochotný personál, kvalitní ubytování v pokoji s klimatizací, čisto, útulno

  • Nedá se říci, že nelíbilo..jen malá poznámka ke střešnímu oknu...nad postelemi...kdyby bylo zastínění, nebo zatemnění, bylo by fajn :)....

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

zpětně mnohokrát děkujeme za Vaše krásné a konkrétní hodnocení, velice si jej vážíme. Můžeme Vám zaručit, že zatemnění oken bude v nejbližších dnech vyměněno nebo opraveno aby už nemohla podobná zkušenost zapříčinit dalších negativních zkušeností. Děkujeme.

Hotel Paříž

Stanislav Vícha

jednotlivec, 7.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Dobré ubytování za velmi dobrou cenu.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, reagovali jsme na privátní hodnocení našeho hotelu na Vaši emailovou adresu. Děkujeme.

Hotel Paříž

Anonym

jednotlivec, 21.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše krásné hodnocení, moc si zpětné vazby vážíme.

Hotel Paříž

Anonym

jednotlivec, 14.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Pobyt se nám velice líbil a rádi se budeme do vašeho hotelu vracet. / jen snídaně by měly být o hodinu dříve/ Snídaně 8,30 - 10,00 JSOU PRO TURISTY O VÍKENDU PŘÍLIŠ POZDĚ. Děkujeme Michaela a Petr Kratzmannovi

  • Snídaně PŘÍLIŠ POZDĚ /8,30 - 10,00 HODIN/

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za krásné hodnocení a konkrétní názor na zlepšení našich služeb. Tento čas je stanoven na 8:30 kvůli dodávce pečiva, ovoce a zeleniny. Občas se stává, že nám pozdní příjezd dodavatelů s čerstvou surovinou zabrání ve včasné přípravě všeho jídla určeného pro klienty našeho hotelu. V dalším případě jsou to neděle a svátky kdy k nám bohužel nikdo z pekáren zboží nedováží a jsme nuceni ráno zajistit pečivo a další věci v závislosti na otevírací době obchodů. Nicméně po předchozí domluvě se vždy snažíme vyjít vstříc všem jež projeví o dřívější čas snídaní zájem. Můžeme Vám jménem našeho hotelu a celého kolektivu slíbit, že při příští návštěvě Vám vyjdeme s časem snídaní maximálně vstříc. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši opětovnou návštěvu! Hotel Paříž

Anonym

jednotlivec, 2.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Mnohokrát děkujeme za Vaše ohodnocení služeb našeho hotelu

Marcela

rodina se staršími dětmi, 30.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • poloha hotelu přímo v centru,ochotný personál,velký pokoj

  • na stránkách hotelu jiné ceny za stravování než ve skutečnosti,avizovaná hodina bowlingu a vstup do aquacentra taky neplatily

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Moc Vám děkujeme za recenzi našeho hotelu a takto vysoké hodnocení i přes to, že k našim službám máte výhrady, které se ovšem zakládají na pravdě aproto se za ně se velice omlouváme. Slibujeme sjednání nápravy v co nejkratším časovém intervalu. Vaše hodnocení a podrobné námitky jsou pro nás velmi cenné.

Miroslav Pecka

jednotlivec, 15.7.2016

Havlíčkův Brod Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 12.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Služby hotelu Paříž využívám sice jen občas, ale již dlouhodobě - při příležitostné návštěvě Jičína. Výborné je položení ve středu města, dobrá dostupnost od autobusového nádraží i do centra jako takového.Služby hotelu opět využiji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Dietmar Zirnstein

jednotlivec, 1.5.2015

Deutsch

  • Celkové hodnocení
88 %
  • es war alles bestens

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9

Pavlína

jednotlivec, 2.8.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Příjemné prostředí, milá obsluha.

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Magdaléna Kašparová

rodina s malými dětmi, 17.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Velmi milý personál, výborné jídlo, jednoduché, ale účelné vybavení. Velmi doporučuji.

  • Poměrně dost prachu pod postelí a za nočními stolky, kam naše malé děti často lezly.

Personál
10
Služby
10
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Lenka

rodina se staršími dětmi, 15.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Pokoje pěkné prostorné. Služby super, poloha super, jídlo by se dalo vylepšit, občas hluk z ulice, ale za to v hotelu nemohou.

  • Vana úzká na velkou koupelnu.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Anonym

dospělý pár, 11.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Za ten krátký pobyt jsme byli spokojeni

  • Na večerní posezení pouze zakouřený bowling.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení našeho hotelu. Jsme velice rádi, že jste u nás byli spokojeni, jen nás mrzí, že jste nevyužili i jiných zařízení v hotelu. K večernímu posezení slouží hotelová restaurace, která je nekuřácká a otevřena denně do 22:00, Zahradní restaurace otevřená do 21:00 a o víkendu pá, so i do 1:00. V pátek je možnost zde využít i taneční večer s živou hudbou. Snad tímto na náš hotel nezanevřete a přijedete znovu vyzkoušet naše služby. Těšíme se na Vaší návštěvu a přejeme hezké slunné dny.

S pozdravem

Hotel Paříž Jičín

Jiří Veselý

dospělý pár, 27.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Hotel je příjemný, personál ochotný, rezervace OK, jezdíme sem rádi opakovaně (už asi 8x).

  • Večer pronikal až do pokoje trochu hluk z bowlingu, tentokrát byl problém se zavzdušněnou vodou, teplá byla občas i špinavá, asi byla nějaká porucha? Recepce se omlouvala, ale neměla o tom žádné informace. Rezervace nešla provést na pokoj + snídani. Jen na pokoj. Nechápu, celý svět prodává B+B. Ideální je mít dostupné obě varianty.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Roman Naporuba

jednotlivec, 2.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Jiří Smeták

skupina přátel, 15.5.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Vladimír Levek

dospělý pár, 15.9.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Všechno o.k.

  • Všechno o.k.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Kateřina

jednotlivec, 12.6.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

František Kriegel

jednotlivec, 20.8.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Celkově jsme byli spokojeni s pobytem u Vás a rádi bychom si pobyt u Vás ještě jednou zopakovali. manželé KRIEGELOVI.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 7.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10