Hotel Paříž Recenze
-
Personál
89% -
Čistota
86% -
Vybavení
84% -
Pohodlí
78% -
Poměr cena/kvalita
83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 30.1.2015
Čeština
(bez textového hodnocení)
Veronika
mladý pár, 10.11.2013
Čeština
Stanislav Jirka
mladý pár, 21.4.2012
Česká republika
Anonym
jednotlivec, 11.9.2022
Čeština
Zdenka
rodina s malými dětmi, 16.7.2021
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Eva
rodina s malými dětmi, 2.8.2020
Česká republika
Denisa
dospělý pár, 7.7.2020
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Otto
jednotlivec, 19.12.2019
Hory Česká republika
Ján
rodina se staršími dětmi, 9.8.2018
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Stanislava
skupina přátel, 27.5.2018
Česká republika
děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si jej vážíme. V reakci na Váš záporný komentář bychom rádi uvedli skutečnost, že toalety se uklízí ráno mezi 8 a 9 hodinou podle určeného harmonogramu. Tyto toalety jsou určené pro zákazníky restaurace která otevírá v 10:00, proto úklid probíhá později.
V případě ceny pokoje jsme byli nuceni nabídnout, Vám jakožto zákazníkovi, pokoj vyšší kategorie z důvodů momentální nedostupnosti původně objednaného standardu za stejnou cenu. Proto Vám byla původně účtována cena za pokoj kategorie superior a posléze rozdílná částka vrácena. Za toto pochybení se ještě jednou omlouváme a věříme, že nakonec vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
Hotel Paříž
Švejkar
jednotlivec, 24.9.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
vážený zákazníku, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, věříme, že jste byl s našimi službami spokojený. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Děkujeme.
Hotel Paříž
Jaroslav Bárta
jednotlivec, 27.8.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
velice děkujeme za Vaše příznivé hodnocení našich služeb. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Přejeme krásný den.
Hotel Paříž
Drahoslav Siwek
dospělý pár, 27.7.2017
Česká republika
nesetkáváme se často s názorem, že by se někdo vysloveně špatně vyspal kvůli špatné (tvrdé matraci - posteli). Mohu Vám slíbit, že tuto skutečnost prověříme a zlepšíme aby se nám již nedostávalo špatných recenzí v tomto směru a aby se klientům hlavně lépe spalo. Děkujeme za Vaše hodnocení a názor.
Hotel Paříž
Kofroň Petr
dospělý pár, 23.7.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
moc Vám děkujeme za hodnocení, Vašeho názoru si vážíme a je pro nás přínosem. Děkujeme.
Hotel Paříž
Jana
skupina přátel, 30.4.2017
Česká republika
Anonym
skupina přátel, 23.4.2017
Česká republika
Miroslav Pecka
jednotlivec, 18.1.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
mladý pár, 29.8.2016
Česká republika
Miroslav Pecka
jednotlivec, 18.8.2016
Havlíčkův brod Česká republika
Lenka
rodina se staršími dětmi, 24.7.2016
Tišnov Česká republika