+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Paříž Recenze

Hodnocení hotelu

84%
Velmi dobré

dle 240 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    86%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 30.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Veronika

mladý pár, 10.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Pokoje a prostory jsou čisté a je velmi milý personál na recepci. V tomto hotelu přesně funguje CENA = KVALITA. Spokojenost :-)

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9

Stanislav Jirka

mladý pár, 21.4.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
78 %
  • - hezký hotel, krásně umístěný - střed města Jičín (pěkné město) - dobrá cena za noc - dobrá a bohatá snídaně za drobný peníz (80,-Kč.) - noc v hotelu klidná (ubytování od pátku do soboty)

  • - pokoj pro dva malý a postele každá zvlášť jako na školním výletě, kdy na soukromé, romantické a milostné cestě není přirozené, - smrdutý zápach z odpadů (pokoj č.2.)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 11.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Ochotný personál

  • Nefunkční výtah

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Zdenka

rodina s malými dětmi, 16.7.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Eva

rodina s malými dětmi, 2.8.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Líbila se nám zahradní restaurace. Je moc krásně udělaná. Bylo pěkné počasí, připadali jsme si jako v ráji. Výborná ledová káva a bezkonkurenční horká čokoláda. Super je i malá lednice na pokoji a fén v koupelně. Vyhřátý podkrovní pokoj se dal ochladit klimatizací. Unavené nohy vytáhne nahoru výtah. Hotel neměl problém s ubytováním na jednu noc. Paráda bylo i zaparkování na hotelovém parkovišti, které je pod kamerovým dohledem.

  • Trochu by šlo zapracovat na čistotě v pokojích. Některé ručníky byly se skvrnami, koupelna měla zvláštní "čmuch". Hodně hlasitý odtahový ventilátor. Ve velké skříni by se hodilo dodělat aspoň jednu polici, kam by šli složit věci. Asi špatný den, ale paní recepční nám přišla otrávená, malý úsměv by neuškodil.

Personál
8
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Denisa

dospělý pár, 7.7.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Otto

jednotlivec, 19.12.2019

Hory Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Ochota a vstřícnost slečny na Recepci a flexibilita v přípravě snídaně.

  • Nebylo možné se připojit na internet na pokoji po celou dobu pobytu Restaurace Bowling kvalita jídla - nezdravá, samý přepálený tuk což bylo cítit i v prostorách Hotelu. Druhou večeři jsem raději oželel. Pokoj neměl k dispozic pracovní stůl.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Ján

rodina se staršími dětmi, 9.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Stanislava

skupina přátel, 27.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • vstřícnost personálu v recepci ve věci domluvy ohledně ceny pokoje, která byla původně objednaná

  • záchody v přízemí u východu do zahrady nebyli uklizené, nebylo vidět, že by je někdo večer nebo brzy ráno uklízel

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si jej vážíme. V reakci na Váš záporný komentář bychom rádi uvedli skutečnost, že toalety se uklízí ráno mezi 8 a 9 hodinou podle určeného harmonogramu. Tyto toalety jsou určené pro zákazníky restaurace která otevírá v 10:00, proto úklid probíhá později.
V případě ceny pokoje jsme byli nuceni nabídnout, Vám jakožto zákazníkovi, pokoj vyšší kategorie z důvodů momentální nedostupnosti původně objednaného standardu za stejnou cenu. Proto Vám byla původně účtována cena za pokoj kategorie superior a posléze rozdílná částka vrácena. Za toto pochybení se ještě jednou omlouváme a věříme, že nakonec vše proběhlo k Vaší spokojenosti.

Hotel Paříž

Švejkar

jednotlivec, 24.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

vážený zákazníku, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, věříme, že jste byl s našimi službami spokojený. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Děkujeme.

Hotel Paříž

Jaroslav Bárta

jednotlivec, 27.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

velice děkujeme za Vaše příznivé hodnocení našich služeb. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Přejeme krásný den.

Hotel Paříž

Drahoslav Siwek

dospělý pár, 27.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Příšerně tvrdé postele, nedá se na nich spát.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

nesetkáváme se často s názorem, že by se někdo vysloveně špatně vyspal kvůli špatné (tvrdé matraci - posteli). Mohu Vám slíbit, že tuto skutečnost prověříme a zlepšíme aby se nám již nedostávalo špatných recenzí v tomto směru a aby se klientům hlavně lépe spalo. Děkujeme za Vaše hodnocení a názor.

Hotel Paříž

Kofroň Petr

dospělý pár, 23.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

moc Vám děkujeme za hodnocení, Vašeho názoru si vážíme a je pro nás přínosem. Děkujeme.

Hotel Paříž

Jana

skupina přátel, 30.4.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • do 2 hod.v noci a od 6 hod.ráno hluk na chodbě, bouchání dveřmi, křik.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vámi zaslané hodnocení, je pro nás velkým přínosem, bohužel se stává, že ubytovaní hosté nehledí na noční klid a nejsou vůči ostatním ohleduplní. Velmi se za tuto skutečnost omlouváme a uděláme vše proto aby se již neopakovalo. Hotel Paříž

Anonym

skupina přátel, 23.4.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Líbila se nám spousta aktivit v hotelu.

  • Nelíbilo se nám, že večeře u bowlingu se podávala v zakouřeném prostředí, bylo by velmi vhodné oddělit prostor od bowlingu a kuřácké části !!!

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše velmi pozitivní hodnocení a konkrétní výtku vůči našim službám. Od května tohoto roku ponecháváme otevřenou jednu z nekuřáckých restaurací abychom zamezili nespokojenosti zákazníka. Následující měsíc budou všechny prostory hotelu nekuřácké. Hotel Paříž.

Miroslav Pecka

jednotlivec, 18.1.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení.

Anonym

mladý pár, 29.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Miła obsługa Blisko na dworzec i na rynek

  • Hałas za oknem w środku nocy

Personál
10
Služby
0
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Wielkie dzięki za recenzję. Omlouváme se za hluk z ulice, tato skutečnost nás velice mrzí a stává se pouze vyjímečně v této, jinak klidné, lokalitě.

Miroslav Pecka

jednotlivec, 18.8.2016

Havlíčkův brod Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Poloha v centru, výborné snídaně.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž odpověděl na tuto recenzi.
Mnohorkát děkujeme za pozitivní hodnocení našich služeb, Vaše zpětná vazba je pro nás velkým přínosem, obzvlašť při konkretizování všech kladů i zaporů které v nich spatřujete.

Lenka

rodina se staršími dětmi, 24.7.2016

Tišnov Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Líbilo se mi, že je hotel přímo na náměstí a vše na dosah ruky. Také zde byla pěkná zahradní restaurace, kde dobře vařili a za přívětivé ceny. Prostor zahradní restaurace byl vhodný i pro menší děti, kde mají dost možností se zabavit. Pokoje byly normálně zařízené - žádný luxus, ale na přespání dostačující.

  • Nelíbil se mi hluk z ulice. Přímo pod okny vede fregventovaná silnice. Dále byl problém s teplou vodou. V našem pokoji (č.6) tekla střídavě buď vlažná nebo studená, nikdy teplá. Vzhledem k tomu, že byly zrovna hice, vlažná voda nevadila, ale jinak by to byl celkem problém. V jiném pokoji (č.2), kde byly ubytované děti, s teplotou vodou problém nebyl. Zase tam byl ale celkem dost cítit odpad. Při stálým větrání OK, ale pokud by počasí nedovolilo větrat, bylo by to dost nepříjemné. Přes to vše náš podbyt (2 noci) hodnotíme pozitivně.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8