+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Paříž Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 240 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    86%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    78%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 28.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

Mnohokrát děkujeme za toto skvělé hodnocení, jsme rádi, že jste byl s naším ubytovacím zařízením spokojen a budeme rádi za Vaši případnou budoucí návštěvu.

Hotel Paříž

Kristýna Šulcová

Gruppe von Freunden, 27.5.2017

Hrubý Lesnov Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Moc se nám s kamarádkou u vás líbilo určitě přijedeme.... Jičín je velmi překrásné a klidné město s příjemnými lidmi .... :*

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za takto krásné hodnocení, budeme rádi když v budoucnu náš hotel opětovně navštívíte a budete opět spokojeni. Těšíme se na Vaši návštěvu!

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 21.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše krásné hodnocení, moc si zpětné vazby vážíme.

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 16.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše velmi pěkné hodnocení byť je anonymní.

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 14.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Pobyt se nám velice líbil a rádi se budeme do vašeho hotelu vracet. / jen snídaně by měly být o hodinu dříve/ Snídaně 8,30 - 10,00 JSOU PRO TURISTY O VÍKENDU PŘÍLIŠ POZDĚ. Děkujeme Michaela a Petr Kratzmannovi

  • Snídaně PŘÍLIŠ POZDĚ /8,30 - 10,00 HODIN/

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za krásné hodnocení a konkrétní názor na zlepšení našich služeb. Tento čas je stanoven na 8:30 kvůli dodávce pečiva, ovoce a zeleniny. Občas se stává, že nám pozdní příjezd dodavatelů s čerstvou surovinou zabrání ve včasné přípravě všeho jídla určeného pro klienty našeho hotelu. V dalším případě jsou to neděle a svátky kdy k nám bohužel nikdo z pekáren zboží nedováží a jsme nuceni ráno zajistit pečivo a další věci v závislosti na otevírací době obchodů. Nicméně po předchozí domluvě se vždy snažíme vyjít vstříc všem jež projeví o dřívější čas snídaní zájem. Můžeme Vám jménem našeho hotelu a celého kolektivu slíbit, že při příští návštěvě Vám vyjdeme s časem snídaní maximálně vstříc. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši opětovnou návštěvu! Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 12.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

moc si vážíme Vašeho krásného hodnocení. Jsme rádi, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme rádi, když náš hotel opětovně navštívíte. Děkujeme. Hotel Paříž

Dušan Ibehej

Einzelreisender, 7.5.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Dobrý den, velmi nás překvapila ochota personálu, zejména recepčního a zaměstnanců restaurace. Děkujeme za příjemný pobyt. Ibehej D.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za toto krásné hodnocení, pochvalu rádi vyřídíme a jsme rádi, že k Vám personál byl vlídný a byli jste spokojeni. Budeme se těšit na Váš případný budoucí pobyt v našem hotelu. Hotel Paříž

Jana

Gruppe von Freunden, 30.4.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • do 2 hod.v noci a od 6 hod.ráno hluk na chodbě, bouchání dveřmi, křik.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vámi zaslané hodnocení, je pro nás velkým přínosem, bohužel se stává, že ubytovaní hosté nehledí na noční klid a nejsou vůči ostatním ohleduplní. Velmi se za tuto skutečnost omlouváme a uděláme vše proto aby se již neopakovalo. Hotel Paříž

Anonym

Gruppe von Freunden, 23.4.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Líbila se nám spousta aktivit v hotelu.

  • Nelíbilo se nám, že večeře u bowlingu se podávala v zakouřeném prostředí, bylo by velmi vhodné oddělit prostor od bowlingu a kuřácké části !!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše velmi pozitivní hodnocení a konkrétní výtku vůči našim službám. Od května tohoto roku ponecháváme otevřenou jednu z nekuřáckých restaurací abychom zamezili nespokojenosti zákazníka. Následující měsíc budou všechny prostory hotelu nekuřácké. Hotel Paříž.

Jana Běhounková

Junges Paar, 30.3.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení. Hotel Paříž.

Anonym

Älteres Paar, 19.3.2017

Jaroměř Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • ochota personálu vyjít nám vstříc, čistota pokoje a koupelny

  • zápach z kuchyně - všude byl cítit přepálený fritovací olej

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, velmi děkujeme za takto krásné a konkrétní hodnocení. Plánujeme výměnu odsávání na odpadní vzduch z kuchyně abychom lépe zamezili úniku výparů z kuchyňských prostor. Omlouvám se za tuto negativní zkušenost. Hotel Paříž

Martin

Einzelreisender, 6.3.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme za Vaše krásné hodnocení a jsme rádi, že jste byl s našimi službami spokojen. Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 3.2.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za Vaše zhodnocení služeb v našem hotelu.

Miroslav Pecka

Einzelreisender, 18.1.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení.

Anonym

Einzelreisender, 2.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Mnohokrát děkujeme za Vaše ohodnocení služeb našeho hotelu

Tomáš Bohman

Junges Paar, 25.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Po chodbách cigaretový zápach, v koupelně pověšené špinavé ručníky, velmi opotřebovaná sprchová hadice s růžicí, celý interiér chodeb, pokojů, recepce by měl projít rozsáhlou rekonstrukcí.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Je nám líto, že máte s naším ubytovacím zařízením podobné zkušenosti nicméně Vám i přesto děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Marcela

Familie mit älteren Kindern, 30.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • poloha hotelu přímo v centru,ochotný personál,velký pokoj

  • na stránkách hotelu jiné ceny za stravování než ve skutečnosti,avizovaná hodina bowlingu a vstup do aquacentra taky neplatily

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Moc Vám děkujeme za recenzi našeho hotelu a takto vysoké hodnocení i přes to, že k našim službám máte výhrady, které se ovšem zakládají na pravdě aproto se za ně se velice omlouváme. Slibujeme sjednání nápravy v co nejkratším časovém intervalu. Vaše hodnocení a podrobné námitky jsou pro nás velmi cenné.

Martina

Familie mit kleinen Kindern, 30.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • pokoj prostorny, lokalita idealni

  • nelibilo se nam, ze se v hotelu kouri, celkove hotel nedoporucuji pro rodiny s malymi detmi, jinak ano

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás přínosem. Budeme se snažit o nápravu.

Anonym

Junges Paar, 29.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Miła obsługa Blisko na dworzec i na rynek

  • Hałas za oknem w środku nocy

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Wielkie dzięki za recenzję. Omlouváme se za hluk z ulice, tato skutečnost nás velice mrzí a stává se pouze vyjímečně v této, jinak klidné, lokalitě.

Anonym

Einzelreisender, 24.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
85 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše velmi pěkné hodnocení, Vaše zpětná vazba je pro nás velkým přínosem.