Hotel Paříž Recenzje
-
Personel
89% -
Czystość
86% -
Wyposażenie
84% -
Komfort
78% -
Cena
83%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Anonim
grupa przyjaciół, 20.8.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
děkujeme za Vaše krásné hodnocení hotelových služeb. Jsme rádi pokud se Vám u nás líbilo a velice si tohoto vážíme.
Hotel Paříž
Karel Hlavatý
podróżujący w pojedynkę, 13.8.2017
Česká republika
děkujeme Vám za Vaše pozitivní a vysoké hodnocení, vážíme si jej a budeme rádi pokud náš hotel opětovně navštívíte.
Hotel Paříž
Anonim
para, 13.8.2017
Olomouc Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Hotel Paříž
Anonim
rodzina z małym dzieckiem, 10.8.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
mnohokrát děkujeme za Vaše hezké ohodnocení služeb v našem hotelu. Budeme rádi, pokud nás opětovně navštívíte.
Hotel Paříž
TRE-MLI s.r.o. Nevřala
para, 30.7.2017
Praha Česká republika
vážený pane Nevřala, reakci na Vámi zaslané hodnocení jste již obdržel písemně emailem, kdy jste tento komentář zaslal již dříve na naší adresu. Bylo podáno také požadované a podrobné vysvětlení pro společnost hotel.cz.
Naší povinností je zachovat si profesionální přístup i v případech, kdy se setkáváme s nepravdou a nevhodným chováním.
Každé hodnocení je pro nás přínosem a velice si jej vážíme! Můžeme tak pracovat na zlepšení. Děkujeme za Váš názor a pochopení.
Hotel Paříž
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 29.7.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
velmi si vážíme Vašich hodnocení, ať už jsou anonymní nebo s konkrétní pochvalou či výtkou, věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši další návštěvu. Děkujeme !
Hotel Paříž
Marcela
rodzina z małym dzieckiem, 29.7.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
děkujeme za Vaše hodnocení, můžeme Vás poprosit touto formou o případnou konkrétní reakci proč hodnotíte jednotlivé služby našeho hotelu zrovna takto ? S čím jste byli jako klienti nespokojeni nebo co Vám konkrétně vadilo a kde je potřeba pracovat na zlepšení služeb pro zákazníky ? Za případnou odpověď, kupříkladu na naši emailovou adresu ([email protected]), budeme velice rádi. Pracujeme na zlepšení a hodnocení klientů jsou pro nás velkým přínosem. Děkujeme.
Hotel Paříž
Drahoslav Siwek
para, 27.7.2017
Česká republika
nesetkáváme se často s názorem, že by se někdo vysloveně špatně vyspal kvůli špatné (tvrdé matraci - posteli). Mohu Vám slíbit, že tuto skutečnost prověříme a zlepšíme aby se nám již nedostávalo špatných recenzí v tomto směru a aby se klientům hlavně lépe spalo. Děkujeme za Vaše hodnocení a názor.
Hotel Paříž
Jiří Žemba
podróżujący w pojedynkę, 26.7.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
velmi si vážíme Vašeho hodnocení za které mnohokrát děkujeme! Jsme velmi rádi pokud jsou u nás hosté spokojení. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.
Hotel Paříž
Kofroň Petr
para, 23.7.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
moc Vám děkujeme za hodnocení, Vašeho názoru si vážíme a je pro nás přínosem. Děkujeme.
Hotel Paříž
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 12.7.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, velice si jej vážíme a budeme rádi když naše služby využijete v budoucnu opakovaně.
Hotel Paříž
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 11.7.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
děkujeme za Vaše hodnocení, budeme rádi když nám touto cestou dáte konkrétně vědět, kde je potřeba podle Vašeho názoru zlepšení v našich službách. Za případnou reakci i na oficiálním kanálu [email protected] nebo 493532750 budeme velmi vděční. Děkujeme.
Hotel Paříž
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 4.7.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
děkujeme za Vaše velmi pěkné hodnocení, Vašeho názoru si vážíme.
Hotel Paříž
Martin
para, 4.7.2017
Praha Česká republika
velmi Vám děkujeme za toto krásné hodnocení, žaluzie stropní budeme v budoucnu měnit za jiný stínící systém. Tento zastaralý typ žaluzií je několikrát za sezónu opravovaný. Omlouváme se za tuto nepříjemnou zkušenost, ihned sjednáme nápravu. Děkujeme za pochopení.
Hotel Paříž
Daniel Rosa
rodzina z małym dzieckiem, 3.7.2017
Česká republika
mnohokrát děkujeme Vaše konkrétní hodnocení, příští týden dojde k výměně kartuší u baterií na většině pokojů, bohužel materiál je často namáhaný a musí dojít k jeho opětovné výměně nejen na Vámi užitém pokoji. Další nedostatky oznámím vedoucímu příslušného úseku aby zjednal jejich nápravu a již se neopakovaly. Omlouváme se za tuto zkušenost. Snad Vás alespoň trochu potěší zpráva, že vedení hotelu se rozhodlo v letošním roce vyměnit všechny starší televizory za nové, Vámi zmíněné placaté. Děkujeme.
Hotel Paříž
Milan Čaněk
podróżujący w pojedynkę, 27.6.2017
Česká republika
děkujeme za Vaše konkrétní hodnocení, omlouváme se za podobnou zkušenost.
Hotel Paříž
Anonim
para, 25.6.2017
Česká republika
zpětně mnohokrát děkujeme za Vaše krásné a konkrétní hodnocení, velice si jej vážíme. Můžeme Vám zaručit, že zatemnění oken bude v nejbližších dnech vyměněno nebo opraveno aby už nemohla podobná zkušenost zapříčinit dalších negativních zkušeností. Děkujeme.
Hotel Paříž
Miroslav Pecka
podróżujący w pojedynkę, 18.6.2017
Havlíčkův Brod Česká republika
moc děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň se omlouváme za neukázněné hosty, tuto skutečnost bohužel nedokážeme ovlivnit. Snažíme se těmto situacím předcházet a hosty po podobných zkušenostech již znovu neubytujeme, upozorníme ostatní společnosti na jejich chování a zařadíme je do našeho blacklistu. Děkujeme za pochopení.
Hotel Paříž
Stanislav Vícha
podróżujący w pojedynkę, 7.6.2017
Česká republika
děkujeme za Vaše hodnocení, reagovali jsme na privátní hodnocení našeho hotelu na Vaši emailovou adresu. Děkujeme.
Hotel Paříž
Lucie Nováková
para, 4.6.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
moc Vám děkujeme za krásné hodnocení, že se Vám u nás líbilo a byla jste spokojená s našimi službami. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Děkujeme!
Hotel Paříž