+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Paříž Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 240 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    86%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    78%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Gruppe von Freunden, 20.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše krásné hodnocení hotelových služeb. Jsme rádi pokud se Vám u nás líbilo a velice si tohoto vážíme.

Hotel Paříž

Karel Hlavatý

Einzelreisender, 13.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
85 %
  • Všechno, děkuji.

  • Nevím

Persönlich
0
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše pozitivní a vysoké hodnocení, vážíme si jej a budeme rádi pokud náš hotel opětovně navštívíte.

Hotel Paříž

Anonym

Älteres Paar, 13.8.2017

Olomouc Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše krásné hodnocení, budeme pracovat na zlepšení našich služeb. Děkujeme !

Hotel Paříž

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 10.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za Vaše hezké ohodnocení služeb v našem hotelu. Budeme rádi, pokud nás opětovně navštívíte.

Hotel Paříž

TRE-MLI s.r.o. Nevřala

Älteres Paar, 30.7.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Vážení, na vaše doporučení jsem si objednal ubytování v hotelu Paříž v Jičíně. Nevím jestli někdo z těch kdo si dovolí někomu něco doporučit či vůbec zařadit do své nabídky toto zařízení navštívil, předpokládal bych, že ano protože to je i vaše vizitka. Při příjezdu jsem musel několik minut čekat až si pan recepční vyřídí svůj soukromý telefonát aby se mi mohl nakonec věnovat. Po vyřízení všech formalit a dodatečné úhradě 200,- Kč za snídaně, kde jsme byli upozorněni, že pan recepční neví jestli sežene ráno pečivo, že minule mu to trvalo hodně dlouho jsme se ubytovali, pokoj čistý, uklizený, bez problémů, to jsme ovšem ještě nevěděli, že každý pohyb na rozklížené posteli bude budit nejen nás ale zřejmě i celý hotel, jen jsem čekal kdy se celá postel rozloží a já si ustelu na zemi. Po ubytování jsme se vydali opět k recepci s cílem získat alespoň základní informace o památkách a akcích ve městě, to jsme však tvrdě narazili a byli recepčním odbyti slovy: " Já nevám co kde je ani co se kde koná, mě to nezajímá a stejně bych to všechno zapomněl". To pravé pohostinství v podání personálu hotelu však přišlo v 8.30 hodin při příchodu na snídani, kde nás přivítal poloprázdný tác s nějakým salámem a imitací sýra a "hodně" salátu a zeleniny, prázdné nádoby na džusy, staré pečivo, (foto viz. příloha) to čerstvé bylo v pytlíku za pultem, asi až se sežvejká to včerejší. Na můj dotaz zda je to celá nabídka snídaně za 100,- Kč k nevyspalé a nocí a životem unavené a neupravené obsluze mi bylo sděleno, že "neví jestli v kuchyni ještě něco vyhrabou". To už ve mě bouchly trošku saze a rozhodl jsem se, že se o svůj zářžitek a požitek z hotelu Paříž v Jičíně s vámi podlělím a doporučím vám v zájmu jména dobrého jména vaší společnosti - už ho nikdy nikomu nedoporučujte !!!

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

vážený pane Nevřala, reakci na Vámi zaslané hodnocení jste již obdržel písemně emailem, kdy jste tento komentář zaslal již dříve na naší adresu. Bylo podáno také požadované a podrobné vysvětlení pro společnost hotel.cz.

Naší povinností je zachovat si profesionální přístup i v případech, kdy se setkáváme s nepravdou a nevhodným chováním.

Každé hodnocení je pro nás přínosem a velice si jej vážíme! Můžeme tak pracovat na zlepšení. Děkujeme za Váš názor a pochopení.

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 29.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

velmi si vážíme Vašich hodnocení, ať už jsou anonymní nebo s konkrétní pochvalou či výtkou, věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši další návštěvu. Děkujeme !

Hotel Paříž

Marcela

Familie mit kleinen Kindern, 29.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, můžeme Vás poprosit touto formou o případnou konkrétní reakci proč hodnotíte jednotlivé služby našeho hotelu zrovna takto ? S čím jste byli jako klienti nespokojeni nebo co Vám konkrétně vadilo a kde je potřeba pracovat na zlepšení služeb pro zákazníky ? Za případnou odpověď, kupříkladu na naši emailovou adresu ([email protected]), budeme velice rádi. Pracujeme na zlepšení a hodnocení klientů jsou pro nás velkým přínosem. Děkujeme.

Hotel Paříž

Drahoslav Siwek

Älteres Paar, 27.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Příšerně tvrdé postele, nedá se na nich spát.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

nesetkáváme se často s názorem, že by se někdo vysloveně špatně vyspal kvůli špatné (tvrdé matraci - posteli). Mohu Vám slíbit, že tuto skutečnost prověříme a zlepšíme aby se nám již nedostávalo špatných recenzí v tomto směru a aby se klientům hlavně lépe spalo. Děkujeme za Vaše hodnocení a názor.

Hotel Paříž

Jiří Žemba

Einzelreisender, 26.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

velmi si vážíme Vašeho hodnocení za které mnohokrát děkujeme! Jsme velmi rádi pokud jsou u nás hosté spokojení. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.

Hotel Paříž

Kofroň Petr

Älteres Paar, 23.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

moc Vám děkujeme za hodnocení, Vašeho názoru si vážíme a je pro nás přínosem. Děkujeme.

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 12.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

Mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, velice si jej vážíme a budeme rádi když naše služby využijete v budoucnu opakovaně.

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 11.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, budeme rádi když nám touto cestou dáte konkrétně vědět, kde je potřeba podle Vašeho názoru zlepšení v našich službách. Za případnou reakci i na oficiálním kanálu [email protected] nebo 493532750 budeme velmi vděční. Děkujeme.

Hotel Paříž

Anonym

Einzelreisender, 4.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše velmi pěkné hodnocení, Vašeho názoru si vážíme.

Hotel Paříž

Martin

Älteres Paar, 4.7.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Bydleli jsme jen jednu noc, asi se nedá objektivně hodnotit, ale přesto bylo vše v pořádku.

  • Nefunkční žaluzie na střešním okně nad lůžkem. Od páté hodiny ráno plno světla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

velmi Vám děkujeme za toto krásné hodnocení, žaluzie stropní budeme v budoucnu měnit za jiný stínící systém. Tento zastaralý typ žaluzií je několikrát za sezónu opravovaný. Omlouváme se za tuto nepříjemnou zkušenost, ihned sjednáme nápravu. Děkujeme za pochopení.

Hotel Paříž

Daniel Rosa

Familie mit kleinen Kindern, 3.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Líbí se mi umistení hotelu a moznost snadno zaparkovat,víletnení na každém kroku,tradiční a pěkný hotel čisty jen by už potrebova pár vychytàvek aby tahl i mladsí lidi,třeba placatý televize :-)

  • Nelíbilo se mi,že v hot.pokoji i po roce od poslední návštěvy jdou špatně kohouty na vodu,občas byl cítit skrz ventilaci cig. kouř zvláště v noci a servírkàm by také slušel úsměv víc než kabonení pusobyli tak,že nejsu dostatečně ohodnocené,netvrdím,že všechny,mladý pán na vratnici vřelý a ochotný,kuchyň prúmnerná,čekal bych v hotelu predehřátý talíř a brambory alespoň teplé né vlažné ,ukicečky odvádí perfektní práci.Hotel doporučuju i přes drobné nedostatky je pekný a pokud není člověk cimprlich tak si to užije:-)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme Vaše konkrétní hodnocení, příští týden dojde k výměně kartuší u baterií na většině pokojů, bohužel materiál je často namáhaný a musí dojít k jeho opětovné výměně nejen na Vámi užitém pokoji. Další nedostatky oznámím vedoucímu příslušného úseku aby zjednal jejich nápravu a již se neopakovaly. Omlouváme se za tuto zkušenost. Snad Vás alespoň trochu potěší zpráva, že vedení hotelu se rozhodlo v letošním roce vyměnit všechny starší televizory za nové, Vámi zmíněné placaté. Děkujeme.

Hotel Paříž

Milan Čaněk

Einzelreisender, 27.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • hluk na ulici do 23,00 hod. a velký provoz mot.vozidel

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše konkrétní hodnocení, omlouváme se za podobnou zkušenost.

Hotel Paříž

Anonym

Älteres Paar, 25.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Příjemný, ochotný personál, kvalitní ubytování v pokoji s klimatizací, čisto, útulno

  • Nedá se říci, že nelíbilo..jen malá poznámka ke střešnímu oknu...nad postelemi...kdyby bylo zastínění, nebo zatemnění, bylo by fajn :)....

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

zpětně mnohokrát děkujeme za Vaše krásné a konkrétní hodnocení, velice si jej vážíme. Můžeme Vám zaručit, že zatemnění oken bude v nejbližších dnech vyměněno nebo opraveno aby už nemohla podobná zkušenost zapříčinit dalších negativních zkušeností. Děkujeme.

Hotel Paříž

Miroslav Pecka

Einzelreisender, 18.6.2017

Havlíčkův Brod Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Vše ok

  • Hluk v noci od některých hostů, ráno u schodiště rozbité pivní lahve. Ale to je problém neslušných hostů. Jinak v pohodě.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

moc děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň se omlouváme za neukázněné hosty, tuto skutečnost bohužel nedokážeme ovlivnit. Snažíme se těmto situacím předcházet a hosty po podobných zkušenostech již znovu neubytujeme, upozorníme ostatní společnosti na jejich chování a zařadíme je do našeho blacklistu. Děkujeme za pochopení.

Hotel Paříž

Stanislav Vícha

Einzelreisender, 7.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Dobré ubytování za velmi dobrou cenu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, reagovali jsme na privátní hodnocení našeho hotelu na Vaši emailovou adresu. Děkujeme.

Hotel Paříž

Lucie Nováková

Älteres Paar, 4.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Paříž hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

moc Vám děkujeme za krásné hodnocení, že se Vám u nás líbilo a byla jste spokojená s našimi službami. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Děkujeme!

Hotel Paříž