+420 222 539 539
Mon - Fri: 8 am – 10 pm, Sat - Sun: 9 am – 10 pm

Hotel Paříž Reviews

Hotel ratings

82%
Very good

by 153 reviews

  • Staff

    89%
  • Cleanliness

    84%
  • Equipment

    84%
  • Comfort

    75%
  • Value for money

    81%
Show reviews written by:
  • other group
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Ján

family with older children, 9.8.2018

Česká republika

  • Overall rating
80 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Lóránt

mature couple, 5.8.2018

Česká republika

  • Overall rating
100 %
  • Spokojenost, mohu vřele doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaši milou kladnou recenzi,velice si hodnocení vážíme.
Budeme rádi,pokud nás zase někdy v budoucnu navštívíte.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu Paříž.

Karin Rozsypalová

single traveler, 4.8.2018

Česká republika

  • Overall rating
84 %
  • Celkově jsme byly spokojeni..:) .Máme velmi rádi čistotu a na pokoji bylo opravdu super čisto.:)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,
velmi děkujeme a moc si vážíme Vašeho kladného hodnocení.
Budeme velice rádi, pokud nás znovu navštívite.
Pěkný den přeje recepce Hotel Paříž Jičín.

Jana

mature couple, 20.7.2018

Česká republika

  • Overall rating
96 %
  • Vynikající kuchyň. Ochota personálu.

  • Trochu tvrdé matrace v postelích.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Stanislava

group of friends, 27.5.2018

Česká republika

  • Overall rating
80 %
  • vstřícnost personálu v recepci ve věci domluvy ohledně ceny pokoje, která byla původně objednaná

  • záchody v přízemí u východu do zahrady nebyli uklizené, nebylo vidět, že by je někdo večer nebo brzy ráno uklízel

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si jej vážíme. V reakci na Váš záporný komentář bychom rádi uvedli skutečnost, že toalety se uklízí ráno mezi 8 a 9 hodinou podle určeného harmonogramu. Tyto toalety jsou určené pro zákazníky restaurace která otevírá v 10:00, proto úklid probíhá později.
V případě ceny pokoje jsme byli nuceni nabídnout, Vám jakožto zákazníkovi, pokoj vyšší kategorie z důvodů momentální nedostupnosti původně objednaného standardu za stejnou cenu. Proto Vám byla původně účtována cena za pokoj kategorie superior a posléze rozdílná částka vrácena. Za toto pochybení se ještě jednou omlouváme a věříme, že nakonec vše proběhlo k Vaší spokojenosti.

Hotel Paříž

Anonym

single traveler, 24.10.2017

Čeština

  • Overall rating
92 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za krásné hodnocení našich služeb. Velice si jej vážíme a je pro nás přínosem! Věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.

Váš hotel Paříž

Anonym

single traveler, 22.10.2017

Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • Čistota, pořádek

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší zpětné vazby a těší nás, že dostáváme tak krásné hodnocení. Děkujeme, budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.

Hotel Paříž

Jaroslav

single traveler, 22.10.2017

Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • Líbila se mi ochota personálu. Nelíbilo se mi,že se s parkoviště musela obcházet budova. Jinak celková spokojenost,při další náštěvě Jíčína,vím na koho se obrátit se žádostí o noclech. S pozdraven Siebr Jaroslav Kout na Šumavě.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Vážený pane Siebr,
děkujeme za Vaše krásné hodnocení a pochvalu pro zmíněný personál. Při další návštěvě našeho hotelu, na kterou se velmi těšíme, můžete využít průchodu zahradou umístěnou za hotelem. Ta Vás zavede přímo k zadnímu vchodu budovy a nemusíte tak již znovu hotel obcházet. Zdravíme Vás na Šumavu.

Hotel Paříž

Švejkar

single traveler, 24.9.2017

Česká republika

  • Overall rating
80 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

vážený zákazníku, děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, věříme, že jste byl s našimi službami spokojený. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Děkujeme.

Hotel Paříž

Anonym

single traveler, 16.9.2017

Čeština

  • Overall rating
75 %

(without text rating)

Personál
6
Služby
0
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

vážený kliente, děkujeme Vám za Vaše hodnocení služeb našeho hotelu. Každého hodnocení si velmi vážíme.

Hotel Paříž

Anonym

mature couple, 7.9.2017

Česká republika

  • Overall rating
64 %
  • Ubytování v prvém patře hotelu. Noční zpěv na chodbě od ubytovaných hostů (spíš) opilců do jedné hodiny v noci.

  • Popravdě řečeno, skoro vše. Byli jsme ubytování v prvém patře na pokoji vedle dveří do hotelové chodby. Bouchání dveřmi ze strany ubytovaných hostů lze ještě přehlédnout, ale řvaní a pokus o zpěv hostů na chodbě (v prvém patře) do půl druhé ráno je až příliš. Při naší další návštěvě Vašeho krásného města, se raději hotelu Paříž raději vyhneme.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonym

single traveler, 6.9.2017

Čeština

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

vážený zákazníku, velmi si vážíme Vaší opětovné návštěvy a spokojenosti se službami hotelu. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu! Děkujeme!

Hotel Paříž

Jaroslav Bárta

single traveler, 27.8.2017

Česká republika

  • Overall rating
80 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

velice děkujeme za Vaše příznivé hodnocení našich služeb. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Přejeme krásný den.

Hotel Paříž

Anonym

group of friends, 20.8.2017

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše krásné hodnocení hotelových služeb. Jsme rádi pokud se Vám u nás líbilo a velice si tohoto vážíme.

Hotel Paříž

Karel Hlavatý

single traveler, 13.8.2017

Česká republika

  • Overall rating
85 %
  • Všechno, děkuji.

  • Nevím

Personál
0
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše pozitivní a vysoké hodnocení, vážíme si jej a budeme rádi pokud náš hotel opětovně navštívíte.

Hotel Paříž

Anonym

mature couple, 13.8.2017

Olomouc Česká republika

  • Overall rating
84 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše krásné hodnocení, budeme pracovat na zlepšení našich služeb. Děkujeme !

Hotel Paříž

Anonym

family with young children, 10.8.2017

Česká republika

  • Overall rating
92 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

mnohokrát děkujeme za Vaše hezké ohodnocení služeb v našem hotelu. Budeme rádi, pokud nás opětovně navštívíte.

Hotel Paříž

TRE-MLI s.r.o. Nevřala

mature couple, 30.7.2017

Praha Česká republika

  • Overall rating
40 %
  • Vážení, na vaše doporučení jsem si objednal ubytování v hotelu Paříž v Jičíně. Nevím jestli někdo z těch kdo si dovolí někomu něco doporučit či vůbec zařadit do své nabídky toto zařízení navštívil, předpokládal bych, že ano protože to je i vaše vizitka. Při příjezdu jsem musel několik minut čekat až si pan recepční vyřídí svůj soukromý telefonát aby se mi mohl nakonec věnovat. Po vyřízení všech formalit a dodatečné úhradě 200,- Kč za snídaně, kde jsme byli upozorněni, že pan recepční neví jestli sežene ráno pečivo, že minule mu to trvalo hodně dlouho jsme se ubytovali, pokoj čistý, uklizený, bez problémů, to jsme ovšem ještě nevěděli, že každý pohyb na rozklížené posteli bude budit nejen nás ale zřejmě i celý hotel, jen jsem čekal kdy se celá postel rozloží a já si ustelu na zemi. Po ubytování jsme se vydali opět k recepci s cílem získat alespoň základní informace o památkách a akcích ve městě, to jsme však tvrdě narazili a byli recepčním odbyti slovy: " Já nevám co kde je ani co se kde koná, mě to nezajímá a stejně bych to všechno zapomněl". To pravé pohostinství v podání personálu hotelu však přišlo v 8.30 hodin při příchodu na snídani, kde nás přivítal poloprázdný tác s nějakým salámem a imitací sýra a "hodně" salátu a zeleniny, prázdné nádoby na džusy, staré pečivo, (foto viz. příloha) to čerstvé bylo v pytlíku za pultem, asi až se sežvejká to včerejší. Na můj dotaz zda je to celá nabídka snídaně za 100,- Kč k nevyspalé a nocí a životem unavené a neupravené obsluze mi bylo sděleno, že "neví jestli v kuchyni ještě něco vyhrabou". To už ve mě bouchly trošku saze a rozhodl jsem se, že se o svůj zářžitek a požitek z hotelu Paříž v Jičíně s vámi podlělím a doporučím vám v zájmu jména dobrého jména vaší společnosti - už ho nikdy nikomu nedoporučujte !!!

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

vážený pane Nevřala, reakci na Vámi zaslané hodnocení jste již obdržel písemně emailem, kdy jste tento komentář zaslal již dříve na naší adresu. Bylo podáno také požadované a podrobné vysvětlení pro společnost hotel.cz.

Naší povinností je zachovat si profesionální přístup i v případech, kdy se setkáváme s nepravdou a nevhodným chováním.

Každé hodnocení je pro nás přínosem a velice si jej vážíme! Můžeme tak pracovat na zlepšení. Děkujeme za Váš názor a pochopení.

Hotel Paříž

Anonym

single traveler, 29.7.2017

Čeština

  • Overall rating
92 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

velmi si vážíme Vašich hodnocení, ať už jsou anonymní nebo s konkrétní pochvalou či výtkou, věříme, že jste byli s našimi službami spokojeni a můžeme se těšit na Vaši další návštěvu. Děkujeme !

Hotel Paříž

Marcela

family with young children, 29.7.2017

Česká republika

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Paříž replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení, můžeme Vás poprosit touto formou o případnou konkrétní reakci proč hodnotíte jednotlivé služby našeho hotelu zrovna takto ? S čím jste byli jako klienti nespokojeni nebo co Vám konkrétně vadilo a kde je potřeba pracovat na zlepšení služeb pro zákazníky ? Za případnou odpověď, kupříkladu na naši emailovou adresu (info@hotel-pariz-jicin.cz), budeme velice rádi. Pracujeme na zlepšení a hodnocení klientů jsou pro nás velkým přínosem. Děkujeme.

Hotel Paříž